Aika vähän on tullut blogattua ja syynä työkiireet mutta myös aktiivinen Big Brother -tarkkailu. Aivan oikein, täältä Kiinan perukoilta on tullut katottua TV-kaistapalvelun kautta Suomen tellua jo jonkin aikaa. Nettiyhteys antaa myöten nykyään sen verran, etta heikoimmalla tarkkuudella pystyy katsomaan suoraan ohjelmaa mitään odotteluja mikä on kyllä kätevää.

Töissä siirryin kesän jälkeen uusille urille ja olen pyrkinyt siihen laittamaan kaikki paukut eli olen opiskellut uusia asioita myös iltaisin samalla kun olen katsonut BB:tä ;-). Blogaaminen on vähän unohtunut kun ei ole oikein tapahtunut mitään mielenkiintoista.

Tänään isyys täytti tasan kymmenen vuotta kun vanhimmainen tytär täytti saman verran. Nopeasti se aika menee varsinkin täällä vaikka paljon tämä on arkistunutkin. Outoa lähteä kesän jälkeen pois täältä mutta ehkä se on aikakin tehdä jotain muuta. Nykyinen homma on kyllä ollut mielenkiintoinen ja sitä voisi jatkaa pitempäänkin mutta jatkot ei ole aina itsestä kiinni.

Olen pyrkinyt rentoutumaan sählyllä, BB:llä ja lukemalla. Nyt on menossa viimeisin Harry Potter, ihan koukuttava lukukokemus. Musiikkipuolella olen kuunnellut kovasti Hanoi Rocksin viimeisinta levyä, se on aivan loistava! Harmi, että jatkoa ei seuraa, ovat menneet hajoamaan mutta minkäs teet. Seuraava blogaus helmikuussa...