Nyt kun olemme muuttaneet lähemmäksi toimistoa olen käynyt töissä pyörällä. Ajallisesti ottaa 15 minuuttia mutta kun lämpötila on heti aamusta yli 30 astetta ei tällä massalla (~95kg) välttyä hikoilulta. Töissä käyn pikasuihkussa ja kotiin tultua uudestaan. Mutta jos hyviä puolia haetaan ja lasketaan ruokatuntihikoilu (pyörällä lähiravintolassa syömässä) hikoilen päivittäin lähes tunnin verran joten läsä (=läski) saa vähän kyytiä.

Kokonaisvaltaisesti olen loman jäljiltä ollut väsy mutta olen pyrkinyt voittamaan sen nukkumalla kahdeksan tunnin yöunia. Töissä on tullut paljon uutta asiaa ja kotonakin olen paikkoja viela Kotirouvan kanssa laitellut. Itselle tuodut tuliaissuklaat on nyt syöty joten on aika tehdä paluu arkeen ;-).

Kävimme viikonloppuna lasten kanssa talokompleksin uima-altaalla uimassa molempina päivinä ja vaikka vesi oli hiukan roskaista ja limaista mukavaa oli. Ulkouima-allas kuulemma menee tämän kuun lopussa kiinni koska kesä loppuu täällä Kiinassa kalenterikuukauden mukaan vaikka todennäköisesti syyskuussakin ollaan yli 30 asteen. Kuntosalin sisäuima-allasta ei olla vielä kokeiltu mutta talvella (syyskuussa) sitä tulee varmasti enemmän käytettyä.

Olen koukkuuntunut tv-kaista palveluun ja katselen lähes päivittäin makkarin Mac Minillä dokumentteja ja tv-sarjoja. Oikein mukavaa ja omituista katsoa esim. puoli yhdeksän uutisia.